Trendmagazin

A kifutóról az autóba

Egyedi autóbelsők a megszállott divatfanatikusoknak

2011.09.17 | Oroszvári Péter

Néhány divatfanatikusnak nem elég, hogy kedvenc dizájnerei által megtervezett ruhákban járjon. Számukra lehet megváltás ez az Egyesült Államokban megtalálható cég, mely a gardróbból az ember autójába is bevarázsolja a divatot.


A New York-i fotós, Luis Gispert az elmúlt 2 évet többek között ilyen autóbelsők fotózására szentelte, és most mutatja be ezeket egy kiállításon. A Louis Vuitton-tól kezdve a Burberry-ig sok, eredetileg kifutóra szánt tervekkel találkozott az autókon belül – ezeket az életnagyságú fotókat osztja meg most a nagyközönséggel a New York-ban megtalálható Mary Boone Galériában.


Gispert egy „normális” terepjáró belterének fotózása során figyelt fel a kint elterülő gyönyörű tájképre. Innen kapta az ihletet, hogy az egyedi külterek mellett a beltér is legyen az, és elkezdte keresgélni az ilyen autókat.


Egy profi fényképezőgéppel valamint egy nagylátószögű objektívvel felszerelve mindig ugyanonnan készíti el a fotókat, és sosem használja ugyanazt a vidéket kétszer a háttérnek.


Az első autó, amit le akart fotózni, egy Cadillac Escalade volt, a színes, Takashi Murakami által megálmodott Louis Vuitton mintával. Ezután már nem volt megállás: Burberry BMW, Coach Cadillac… A gazdagon színezett belterek nagyon jól harmonizálnak a hasonló árnyalatú, ablakon átlátszó hátterekkel, mégis a totálisan átalakított belsőre irányítják a figyelmet.


A fotós kiállítása szeptember 8-tól október 22-ig látogatható a New York-i Mary Boone Galériába.