Trendmagazin

Átalakult a YSL teljes arculata

Mostantól Saint Lorent Paris néven fut a luxusmárka

2012.07.24 | Váradi Zoltán

Ahogy előző cikkünkben beszámoltunk róla, Hedi Slimane irányításával a Yves Saint Laurent alapvető változásokon fog keresztülmenni az idei évben. Az első hírek a brand teljes újragondolásáról szóltak, melynek első, szimbolikus lépése már meg is történt.

A régi logó már a múlté

Többé nem találkozhatunk a jól ismert YSL logóval, hiszen Slimane teljesen újraterveztette a márka arculatát, aminek eredményeként a Saint Laurent Paris név mostantól hivatalossá vált. Erről maga a kreatív vezető rántotta le a leplet egy új twitteres bejegyzésében, ahol fotót is mellékelt az új logó stílusáról.

Letilsztult arculat váltja az 1966-os dizájnt

„Nagyon örülök, hogy egy ilyen izgalmas lépésnek én is részese lehetek a márka életében. Az Yves Saint Laurent-ről Saint Laurent Paris-ra váltás része annak a stratégiának, hogy a divatház betagozódjon a világ divatot és luxust diktáló vezetői közé. Ez a változás a márka hagyományait és örökségét megőrzi, miközben bátran néz a jövőbe. Lehetővé teszi számunkra, hogy visszatérjünk az alapokhoz és felelevenítsük a Rive Gauche 1966-os alapjait: az ifjúságot, a szabadságot és a modernitást” - lelkendezett Slimane a sajtónak, ám részletesebb terveket nem árult el az új kollekciókról. Az azonban biztos, hogy az egyébként korábban fotósként dolgozó tervező fogja fényképezni a márka új divatkampányát, aminek előkészületei már javában zajlanak New Yorkban.


A Saint Laurent Paris háza táján egyébként is nagy most az átszerveződés, ezért láthatóan sok új ötlet kerül megvalósításra. Ilyen az a limitált szériás kozmetikum is, amelyet a készítők bevallása szerint a Facebook ihletett. Ez pontosan mit jelent? Egyrészt azt, hogy a kozmetikum csomagolása a közösségi oldal jellegzetesen kék színét kapja majd, másrészt azt, hogy maga a kozmetikum is az oldal által használt főbb színeket tartalmazza. Így például lesz benne kék, fehér, fekete és lila szín is. A különleges ihletésű kozmetikumból a luxusmárka mindössze 1650 darabot készített, amit az igazán elkötelezett rajongók szerezhetnek majd be egyenként 60 dollárért.