Trendmagazin

Az Apple megelőzte az Aston Martint

Legalábbis a briteknél

2012.10.07 | Váradi Zoltán

A CoolBrands idén is elkészítette szokásos felmérését, melyben a britek legkedveltebb márkáit vizsgálják. Az Egyesült Királyság a kontinens legfontosabb piaca, ezért a világmárkák is mindent megtesznek azért, hogy a szigetországban minél sikeresebbé váljanak.


Az idei felmérés nem várt meglepetést hozott, ugyanis az eddig mindig stabilan az első helyet megszerző Aston Martin váratlanul a harmadik helyre csúszott vissza. Az Apple most először végzett az első helyen, a második pedig a YouTube lett.


Az Aston Martin vezetőségét nem érte megrázkódtatásként a hír, hiszen mégsem egy konkurens autómárka előzte meg őket, ráadásul új modelleik (DB9, Vanquish) ezekben a napokban mutatkoznak be. A lista idén érzékelhetően elmozdult a megfizethetőbb márkák felé, a legkedveltebb húsz közül olyan luxuscégek estek ki, mint a Maserati, Ferrari, Chanel, vagy éppen a Vivienne Westwood.


A húsz legmenőbb márka a britek szerint:

1. Apple
2. YouTube
3. Aston Martin
4. Twitter
5. Google
6. BBC iPlayer
7. Glastonbury Festival
8. Virgin Atlantic
9. Bang & Olufsen
10. Liberty
11. Sony
12. Bose
13. Häagen-Dazs
14. Selfridges
15. Ben & Jerry's
16. Mercedes-Benz
17. Vogue
18. Skype
19. Nike
20. Nikon