Önbizalom vására
Az Ermenegildo Zegna szalonban jártunk
71 hozzászólás
Hack Sára    2010.11.12

Az AndrĂĄssy Ăşt pĂŠnteki forgatagĂĄban loholva ritkĂĄn ĂŠrĂźnk rĂĄ gyĂśnyĂśrkĂśdni a szebbnĂŠl szebb Ăźzletek kĂ­nĂĄlatĂĄban. Az Ermenegildo Zegna impozĂĄns kirakata azonban Ăłhatatlanul megĂĄllĂ­t egy pillanatra, s ez a mĂĄsodpercnyi pausa elegendő annak felismerĂŠsĂŠre, hogy a nagybetűs Divat legfelsőbb rĂŠgiĂłiba ĂŠrkeztĂźnk. BelĂŠpĂźnk.

Ermenegildo Zegna szalon az
Andrássy úton
Ermenegildo Zegna szalon az Andrássy úton

FigyelmĂźnket egyből megragadja a szalon letisztult enteriőrje. A minimalista stĂ­lusĂş berendezĂŠs minden rĂŠszlete kifinomultsĂĄgot sugĂĄroz. A tĂśrtfehĂŠr felĂźletek hűvĂśs eleganciĂĄjĂĄt a mĂŠlybarna faelemek ĂŠs bĂştorok teszik barĂĄtsĂĄgossĂĄ, a krĂłm berakĂĄsok ĂŠs ruhafogasok pedig a legmodernebb belsőĂŠpĂ­tĂŠszeti divatot kĂśvetik, ezĂĄltal a luxus ĂŠrzĂŠse pĂĄrosul a fiatalos lendĂźlettel, hiszen a szalonbelsőnek tĂśkĂŠletesen tĂźkrĂśznie kell a Zegna Ăźzleti filozĂłfiĂĄjĂĄt is.

Nem sokaknak adatik meg, hogy az őszi-tĂŠli kollekciĂłval egyĂźtt ĂŠrkezzenek meg egy luxusĂźzletbe, de magazinunknak ez is sikerĂźlt, Ă­gy bepillantĂĄst nyerhettĂźnk a Divat kulisszĂĄi mĂśgĂŠ. AmĂ­g a (helyzetből adĂłdĂłan) rendkĂ­vĂźl elfoglalt, de annĂĄl kĂŠszsĂŠgesebb Ăźzletvezetőre, Magyari TamĂĄsra vĂĄrtunk, alkalmunk nyĂ­lt szemĂźgyre venni az Ăşj trendet is. A nyĂĄr rikĂ­tĂł szĂ­nei utĂĄn a tĂŠli kollekciĂł kifejezetten visszafogottnak tűnik. Az időjĂĄrĂĄs vĂĄltozĂĄsĂĄhoz igazodva az ĂŠlĂŠnk szĂ­neket fĂślvĂĄltjĂĄk a sĂśtĂŠt ĂĄrnyalatok: a minimĂĄlis bordĂł mellett jellemzőbb a kĂŠk, a szĂźrke, a legdominĂĄnsabb pedig a fekete.


A kabĂĄt-divat nem sokat vĂĄltozik, a 7/8-os, illetve 3/4-es fazon maradt, ez utĂłbbi kifejezetten a Zegna design-termĂŠkeire jellemző. A hosszĂş, tĂŠrd alĂĄ ĂŠrő kabĂĄtot felejtsĂźk el! A Zegna idei felhozatalĂĄban megjelenik a kĂŠtsoros gombolĂĄsĂş kabĂĄt, illetve tĂśbb katonai-jellegű, rendkĂ­vĂźl fiatalos darab is. Ahogy azt kĂŠsőbb Magyari TamĂĄstĂłl megtudtuk, a top class kabĂĄtok egyre inkĂĄbb felĂśltő-jellegűek, hiszen a trend rĂŠszben a mĂŠrsĂŠkelt olasz tĂŠlhez igazodik, ezek azonban nem nagyon tartjĂĄk a hőt. Ha igazĂĄn meleg darabra vĂĄgyunk tehĂĄt, akkor a Zegna sportkabĂĄtjai kĂśzĂźl vĂĄlogassunk.

A komorabb szĂ­nvilĂĄg megjelenik a nyakkendőkĂśn is. MĂ­g idĂŠn mind a szĂŠles, mind a vĂŠkonyabb fazon divatos, a szĂ­nek kevesebb vĂĄlasztĂĄst hagynak. A Zegna azonban valĂłdi luxusmĂĄrkĂĄhoz mĂŠltĂłan hidalja ĂĄt a problĂŠmĂĄt: a sĂśtĂŠt ĂĄrnyalatokon belĂźl fantĂĄziadĂşsan lavĂ­rozik, Ă­gy a szĂźrke, a kĂŠk ĂŠs a fekete Ăśsszes ĂĄrnyalatĂĄban, kĂźlĂśnbĂśző anyagokbĂłl, tĂśbbfĂŠle mintĂĄzattal kĂŠszĂ­tenek nyakkendőket. Ez a vĂĄltozatossĂĄg jellemző a cipőknĂŠl is. A gyĂśnyĂśrűen kidolgozott, finom vonalak nem csupĂĄn mesĂŠs lĂĄtvĂĄnyt nyĂşjtanak, hanem a kĂŠnyelmet is szolgĂĄljĂĄk. Az ultraelegĂĄns krokodilbőr cipő mellett pedig mindig megtalĂĄlhatjuk a sportos szabĂĄsĂş modelleket is.


MĂ­g a lĂĄtvĂĄny ĂŠs a kellemes zene bĂłdulatĂĄban nĂŠzelődĂźnk, meg is ĂŠrkezik Magyari TamĂĄs, aki bevezet bennĂźnket a Zegna izgalmas vilĂĄgĂĄba. Az Ermenegildo Zegna egykor kis csalĂĄdi vĂĄllalkozĂĄskĂŠnt indult, mĂĄra azonban igazi luxuskategĂłriĂĄjĂş mĂĄrkĂĄvĂĄ nőtte ki magĂĄt. Sok sorstĂĄrsĂĄval ellentĂŠtben azonban mĂĄig alapvetően csalĂĄdi vĂĄllalkozĂĄskĂŠnt műkĂśdik, jelenleg a negyedik Zegna generĂĄciĂł keze alatt. BĂĄr kevesen tudjĂĄk, a mĂĄrka első sorban az alapanyaggyĂĄrtĂĄsĂĄrĂłl hĂ­res. KĂźlĂśnleges gyapjĂşfeldolgozĂĄsi technikĂĄjuknak kĂśszĂśnhetően a vilĂĄg legnagyobb luxus-alapanyaggyĂĄrtĂłivĂĄ vĂĄltak, egy-egy Zegna gyapjĂştermĂŠk szĂĄlmĂŠrete 13-15 mikron. (ÖsszehasonlĂ­tĂĄskĂŠnt: egy hajszĂĄl ĂĄtlagos vastagsĂĄga 60-60 mikron!) TermĂŠszetesen a ruhĂĄk gyĂĄrtĂĄsĂĄnĂĄl is sajĂĄt anyagbĂłl dolgoznak, Ă­gy garantĂĄlt a 100% Zegna minősĂŠg.

TamĂĄs elmondja, az ĂśltĂśnyĂśk kĂśzti differencia is lehet olyan erős, mint pĂŠldĂĄul autĂłk kĂśzĂśtt, s bĂĄr kĂ­vĂźlről nem olyan szembetűnő, aki hordja, egyĂŠrtelműen ĂŠrzĂŠkeli ezt a kĂźlĂśnbsĂŠget. Amikor a magyarorszĂĄgi Ăźzlet sajĂĄt filozĂłfiĂĄjĂĄrĂłl kĂŠrdeztĂźk, elmondta, alapelvĂźk, hogy nem ruhĂĄt cserĂŠlnek pĂŠnzre, hanem a ruhĂĄval egyĂźtt valami kĂźlĂśnleges pluszt is adnak. Ezt a vevő mĂĄr a tĂźkĂśr előtt sejti, de igazĂĄn csak a ruha viselĂŠse kĂśzben ismeri fel. TermĂŠszetesen nem hanyagoljĂĄk el az eredeti Zegna filozĂłfiĂĄt sem: a legmagasabb minősĂŠg előĂĄllĂ­tĂĄsa mellett kĂśzponti elem a szolgĂĄltatĂĄs. Sajnos ez MagyarorszĂĄgon nem annyira jellemző, mint nyugaton, de a Zegna rendkĂ­vĂźl fontosnak tartja, hogy itthon is meghonosĂ­tsa ezt a vevő-kĂśzpontĂş szemlĂŠletet. Így minden egyes darabot mĂŠretre igazĂ­tanak, sőt, igĂŠny szerint szemĂŠlyre szabott ĂśltĂśnyt is varrathatunk. Ez utĂłbbi azonban termĂŠszetesen drĂĄgĂĄbb a konfekciĂł-darabnĂĄl, mert amĂ­g a konfekciĂłt professzionĂĄlis gĂŠpek, szĂĄmĂ­tĂłgĂŠpes vezĂŠrlĂŠssel gyĂĄrtjĂĄk, az egyedi darabok a szabĂĄstĂłl a vasalĂĄsig kb.140 ember kezĂŠn mennek ĂĄt, ami ĂŠrtelemszerűen maga utĂĄn vonja a munkaerő tĂśbbletkĂśltsĂŠgĂŠt.


Ez a vevőorientĂĄlt gondolkodĂĄsmĂłd jelenti a Zegna sikerĂŠnek egyik kulcsĂĄt. A mĂĄsik sikerrecept pedig az, hogy egy Ăźzletben hĂĄrom-nĂŠgy, egymĂĄstĂłl szĂŠlsősĂŠgesen elkĂźlĂśnĂźlő design-vonalat is megtalĂĄlhatunk. A legelegĂĄnsabb (ĂŠs egyben a legdrĂĄgĂĄbb) stĂ­lus a sartoria, ami kifejezetten Ăźzleti luxusviselet. A mĂĄsodik, az Ăşn. upper-casual, sportosan elegĂĄns, de drĂĄga anyagokbĂłl kĂŠszĂźl, mint irha ĂŠs a Zegna igazi specialitĂĄsa- a kasmĂ­r. A harmadik markĂĄns vonal a rendkĂ­vĂźl fiatalos, szűk szabĂĄsĂş Z Zegna, ami TamĂĄs elmondĂĄsa szerint a vĂŠkony, magas alkatĂş fĂŠrfiaknak ĂĄll jĂłl, de a korhatĂĄr nagyon rugalmas: a huszonĂŠvesektől kezdve a filigrĂĄn Ăśtvenesekig bĂĄrki viselheti. A Z Zegna az Ermenegildo Zegna talĂĄn legnĂŠpszerűbb irĂĄnyzata, amibe jĂłcskĂĄn belejĂĄtszhat, hogy akĂĄr 50%-kal olcsĂłbb a sartoriĂĄnĂĄl. A negyedik vonal a sport, illetve szabadidőruhĂĄzat, amiről megtudhattuk, hogy a Zegna valĂłjĂĄban csak “mĂ­meli” a sportot, hiszen nem cĂŠlja a professzionĂĄlis sportszergyĂĄrtĂłkkal versenyezni. A ZegnĂĄnĂĄl tehĂĄt a sportruhĂĄzat azokat a sikkes darabokat jelenti, amit az ember sportolĂĄs előtt, vagy utĂĄn visel, nem a sporttevĂŠkenysĂŠg kĂśzben. Ezek legfőbb jellemzője a kĂŠnyelem, a lezser fazon, ĂŠs a garantĂĄltan hibĂĄtlan megjelenĂŠs hĂŠtvĂŠgĂŠn is.

A fiatalok körében népszerű a
Z Zegna kollekció
A fiatalok körében népszerű a Z Zegna kollekció

A magyarorszĂĄgi divatrĂłl Magyari TamĂĄs elmondta, itthon sokan azĂŠrt nem hordanak ĂśltĂśnyt, mert nem alakult ki a kultĂşrĂĄja, leginkĂĄbb munkaruhakĂŠnt tekintik, Ă­gy nem csoda, hogy nem is tudjĂĄk, hogyan kell viselni. A Z Zegna nagy előnye, hogy a tĂśbbsĂŠgĂŠben fĂŠnyes, mĂĄr-mĂĄr party-jellegű darabok viselĂŠse kĂśzben a fiatalok megtanuljĂĄk a helyes arĂĄnyokat, hogyan kell a pozitĂ­vumokat hangsĂşlyozni, az előnytelen adottsĂĄgokat elrejteni.

A beszélgetés közben kiderült, hogy a legújabb felmérések szerint állásinterjún a szakmai tudás kb. 7%-ban befolyásolja a döntést, míg a küllem és a megjelenés 36%-ban! Nem mindegy tehát, hogy milyen benyomást keltünk magunkról. Ráadásul a napi teljesítményünk is nagyban múlik a megjelenésünkön, azon, hogy hogyan indultunk el otthonról, és mennyire érezzük magunkat magabiztosnak abban, ami rajtunk van. Nem csoda tehát, hogy Magyari Tamás közkedvelt mottója így hangzik: “Önbizalmat árulok”.

Kapcsolódó cikkek
Ha a cipők megszállottjai vagyunk és szeretnénk akár csak néhány perc erejéig az Oscar gálák főszereplőinek bőrébe bújni, feltétlenül látogassunk el az Andrássy úti Gold szalonba, ahol a leghíresebb designerek darabjai mellett megismerkedhetünk az őszi trendekkel is.
Az AndrĂĄssy Ăşt nevĂŠnek hallatĂĄn mindenkiben feldereng valamilyen emlĂŠk. Egy nyĂĄr esti sĂŠta az OperĂĄnĂĄl, halk sĂłhajok a kirakatok előtt, karĂĄcsonyi dĂ­szbe ĂśltĂśztetett fĂĄk a fehĂŠr hĂłban, egy piros Vespa, a megĂĄllĂ­thatatlanul hĂśmpĂślygő tĂśmeg, arcok, ĂĄrnyak, szĂ­nek, illatok. Budapest ĂźtőerĂŠt tapintjuk ilyenkor.
Tavaly december 4-én megnyitott a várva várt D&G boutique az Andrássy út 33. szám alatt! A rég várt megnyitóról eddig csak álmodtak a nemzetközi luxuscikkek szerelmesei, mára azonban mindenki nagy örömére a D&G store tökéletes valóság itt Magyarországon is. 
A Twilight Saga Ăłta vilĂĄgszerte ismerik a nevĂŠt, ĂĄm az Ă­gy kialakult mĂŠdiafigyelmet nem mindig viseli jĂłl. Kristen Stewart idĂŠn ĂĄprilis 9-ĂŠn tĂśltĂśtte be a 21. ĂŠletĂŠvĂŠt.
A Trendmagazin tavaly mĂĄr bemutatta az AndrĂĄssy Ăşton talĂĄlhatĂł Zegna szalont. A cikk nagyon nagy visszhangot vĂĄltott ki, ĂŠppen ezĂŠrt Ăşgy lĂĄttuk, van ĂŠrtelme egy Ăşjabb interjĂşnak is ebben a tĂŠmakĂśrben. KolozsvĂĄri ZsuzsĂĄval, az Ermenegildo Zegna ĂźzletvezetőjĂŠvel Hennel ÁdĂĄm beszĂŠlgetett.
Oldalunkon hamarosan egy nagyobb ĂśsszefoglalĂł Ă­rĂĄs jelenik meg az idĂŠn ĂĄprilis 9-ĂŠn 21. ĂŠletĂŠvĂŠt betĂśltő Kristen StewartrĂłl. Ennek kapcsĂĄn a Trendmagazin a hazai rajongĂłi kĂśzĂśssĂŠgekkel egyĂźttműkĂśdve szĂźletĂŠsnapi ajĂĄndĂŠkcsomagot kĂźld Kristennek!
avatar
Tompi
-
2010.12.17. 12:54
71
Csatlakozok Marcihoz!
avatar
Marci20
-
2010.12.14. 16:41
70
Kedves Sára!

Nekem is tetszett a cikk, mert kicsit megismerhetjük magát a cég filozófiát is az adott kollekció mellett. De mivel ha lesz még (remélem) újabb cikk mondjuk a 2011-es E.Z. ruhákról, akkor ott már nem lehet megismételni az üzlet bemutatását meg nem is kell, hanem amiről én szívesen olvasnék még: Jobban részletezve pulóverekről, ingekről és zakókról. Meg ugye a nyári kiegészítőkről, milyen nyári cipők lesznek ott, napszemüveg illetve táska stb. Ennyit a javaslatokról. :)
Üdv:
Marci
avatar
szabolcs
-
2010.12.07. 23:35
69
Női Zegna? Nemtudom.. Nem kell minden ruhacégnek mindkét oldalra tervezni.. A Zegna tök jól kiépített egy imidzset, az olaszos, hiperelegáns macsó stílusra, nem illik a képbe a női rész. Hozzáteszem tudomásom szerint több olyan cég van aki csak nőknek tervez mint olyan aki csak férfiaknak. :P
avatar
volverin
-
2010.12.01. 16:13
68
Ha csak a ffi rész ekkora üzletben kap helyet, akkor még jönne a női is az már túl sok lenne. Inkább külön lehetne nyitni Zegna lady boltot ha nyitni akarnak a lányok felé.
avatar
Bernie
-
2010.11.30. 20:42
67
A legtöbb márkának van női meg férfi részlege is, de szerintem nem baj hogy itt nincs, mert így még több energia jut a meglévő dolgokra :)
avatar
Daniel
-
2010.11.30. 20:14
66
Zelda:
Nem tartom valószínűnek, főleg annak a fényében, hogy lényegében elég sok közük van az Agnona nevű, csak női ruhákkal foglalkozó márkához. www.agnona.it
Bár persze, ha azt nézzük, hogy elég dinamikusan fejlődő márka, nem lepődnék meg ha elindítanák, de nem nagy a valószínűsége.
avatar
Zelda
-
2010.11.30. 14:05
65
A Zegna szerintetek nem fog női kolikat is kihozni a későbbiekben?
avatar
Blackjack
-
2010.11.28. 00:44
64
Köszi az információt Daniel a zegna store-ról, majd figyelni fogom!
avatar
Shadow88
-
2010.11.26. 22:21
63
Nem olcsó, viszont minőséget képvisel és ez a lényeg:)
avatar
challenger
-
2010.11.23. 23:32
62
Szevasz Sára! Gratula jó lett a cikk! Jó dolog látni hogy van neve az üzletvezetőnek, bent van a boltban és képben is van. Ez már önmagában pozitív, hát még ezek a ruhák! Kedvencem a halszálkás öltöny meg a barna bőrkabát.
avatar
andy
-
2010.11.23. 21:58
61
Gondolom az EZ ingek jobbak minőségben mint a ZZ nem? A ZZ inkább sportosabb.. De attól még az is jól áll a fiúknak:)
avatar
Daniel
-
2010.11.22. 18:18
60
LosSantos: Az úgy lehet, hogy az a 35 ezer amit én mondtam, az nem átlagár, hanem a minimum, amiért hozzájuthatunk egy Z Zegna inghez.
Z Zegna inghez Londonban a New Bond-on, 100 font körül hozzá lehetett jutni tavasszal, gondolom azóta sem változott. Tény, hogy egy Ermenegildo Zegna, aktuális kollekciójához tartozó ing 250 fontba került.
Nem akartam ferdíteni, a 35 ezer tényleg nagyon minimum.
Mellesleg, ha valaki olcsóbb darabokat szeretne beszerezni, mindenféleképp a multibrand boltokat kell felkeresnie, hiszen ott nemegyszer még régebbi kollekció darabjai is maradnak (attól függetlenül persze, hogy elvileg nem kellene).
avatar
LosSantos
-
2010.11.22. 17:50
59
Daniel: Akkor hogy lehet hogy több nagy külföldi cég is 60-70E ft-os átszámított áron adja a Zegna business ingeket?
avatar
Daniel
-
2010.11.22. 13:42
58
Intel: Ingek az Ermenegildo Zegna kollekcióban is 35 körül kezdődnek. Egyszerű fehér vagy akár színes. Persze a különlegesebb faszonok mint például a szmoking ing, többe kerülhetnek.
avatar
Daniel
-
2010.11.22. 13:39
57
Badboy:
Igazából a Zegna Sport kifutón nem igazán jelenik meg, Az Ermenegildo Zegna illetve a Z Zegna kollekciók igen. Én leginkább, egy többek között kísérleti kollekciónak mondanám, ahol sportruházati anyagokat, technológiákat tökéletesítenek. (A Zegna szállít nagyon sok márkának anyagot, pl a Guccinak vagy Tom Fordnak).
A kollekciót érdemes megnézni a weboldalon: http://www.zegnasport.com/?lang=en
Szűk kollekcióról van szó, de a Zegna-nak Aspen-ben is van boltja. Azt is fel kell tölteni valamivel. :P
Meg persze amit a cikk végén is írtak itt, az is abszolút igaz. Bár én azt hozzátenném, hogy bár nem mímelik a nagy sportszergyártókat, anyagában és minőségében, túlteszik azok többségét.
avatar
Badboy
-
2010.11.21. 23:54
56
SaraHack: értem, köszi!

Daniel: elég jól informált vagy, elmondanád hogy ez a bizonyos Zegna Sport miben különbözik a Z Zegnától? Vagy mik tartoznak bele?
avatar
intel
-
2010.11.21. 22:08
55
Daniel: és a Zegna ingek amik elegánsak azok milyen árban vannak kb?
avatar
Jenny
-
2010.11.21. 19:54
54
SaraHack: Egy ilyen boltbemutatonal termeszetes hogy a ruhak mellett magarol az uzletrol is irni kell. Legkozelebb mar lehet tobbet irni a kollekciokrol is. :)

Tompi: A mandzsettak mindenhol nagyon dragak, legalabbis amiket en lattam. Viszont ajandeknak nagyon alkalmasak pl karira.
avatar
SaraHack
-
2010.11.21. 19:48
53
Daniel, nagyon köszi a segítséget!
Pongo, (és többiek) köszönöm a javaslatokat, majd juttassátok eszembe! Mint már mondtam, nagy segítség, ha vannak még ötleteitek, így kérlek, továbbra is osszátok meg velem/velünk :):) Ja, még egy fontos dolog, tőlem új szalonbemutatót csak a vizsgaidőszak után várjatok ;) De majd igyekszek megfelelni az igényeknek :)
avatar
Tompi
-
2010.11.21. 19:31
52
Hát ebből az árlistából nekem csak a mandzsetta a fura.. 50.000 Ft? Jó, mondjuk abból nem kell sok, de akkor is elég húzós. A többi az még elérhetőbb, persze a márka nevéhez viszonyítva.
avatar
urbanjoco
-
2010.11.21. 17:45
51
kösz Daniel hogy leírtad az árakat!
avatar
Daniel
-
2010.11.21. 17:38
50
A Z Zegna vonal árairól.Random.
Egy rövid ujjú póló, mintával, vagy ha akár valami extrémebb fazonú 30 ezer forint környékén van.
Mandzsetták 50 ezer forint környékén.
Pulóverek-kardigánok elég széles árban vannak 40-50 ezer forint fölött érdemes gondolkodni.
Ingek kb 36 ezer forint fölött kezdődnek.
Övek szintén a 30 ezer forintos luxusminimumnál vannak.
Farmerek 50-55 ezer forint-tól.
Ami az öltönyöket illeti nagyjából a cikkekben is említett 300 ezer körül lehet számolni, természetesen egy teljes szettel.

Természetesen lehetnek olcsóbb darabok is, kínálattól és szezontól függően, plusz a Zegna Sport darabjai (amik egyre hangsúlyosabbak lesznek évről-évre) talán egy picivel olcsóbban is beszerezhetőek.

Mellesleg decemberben a zegna online boltot is indít a store.zegna.com-on. Persze
az itthoni bolt abszolút megállja a helyét ami a mennyiséget tekinti, de jól jöhet az online bolt is ha valami nagyon nem beszerezhető, csak ott.
avatar
andy
-
2010.11.21. 14:12
49
Tök igazad van Balu. Annyira látszik ha valaki nem tudja viselni csak úgy rajtavan, és az kiábrándító! Annak jó aki önszántából veszi fel és nem pedig kényszerből.
avatar
suvitomi
-
2010.11.21. 00:12
48
Szerintem nagyon jó cikket írt a Sára és így mostantól Adri mellett van még aki boltbemutatókat ír. :)
avatar
Balumsn
-
2010.11.20. 22:09
47
Az oltony viseleset is meg kell tanulni.. Hogy mit mivel veszunk fel, fekete oltonyhoz nem veszunk barna cipot stb.
avatar
mio
-
2010.11.20. 19:29
46
Athos: nekem tetzsik


SaraHack: de ugye lesz majd jövőre a tavasz/nyár szezonról is cikk? :)
avatar
javorszarvas
-
2010.11.20. 16:01
45
Tetszik ez az olaszos divat, látszik a képeken is hogy jók az anyagok. A kalap pedig mindent visz :)
avatar
Zoldalma
-
2010.11.19. 23:00
44
Nagyon jó ez a vevőközpontú hozzáállás, csak sajnos megint egy olyan üzletről derül ez ki ami a férfiakat érinti. :-)
avatar
pongo
-
2010.11.19. 22:51
43
\"Nem márkabemutató, hanem szalonbemutató cikk volt. \"

Tudom. Épp ezért javasoltam hogy legközelebb mikor már nem kell ennyit írni az üzletről akkor lehetne részletezni az adott kollekciót. Mint ahogy a TM-en már más márkáknál olvashattuk, erre lenne igény.

Én inkább csak olvasok. :)
avatar
SaraHack
-
2010.11.19. 22:27
42
Uhh, megint sok kérdés, hozzászólás...
@pongo: Nem márkabemutató, hanem szalonbemutató cikk volt. Pont az volt a cél, hogyha érdekel, menj be és nézz körül. Másrészt ruhákról írni olyan, mint süteményekről énekelni... Ha érdekelnek a ruhák, nézd meg (akár a honlapon), próbáld ki, tapintsd meg, de egy női újságírótól nem érdemes elvárni, hogy férfiruhákról okoskodjon. De te is megírhatod, ha ennyire érdekel :)
@ Badboy: Vannak napszemüvegek és táskák is bőven, az előbbiről ősz lévén már nem láttam aktuálisnak írni, az utóbbit pedig nem tudtam volna beilleszteni a cikk szerkezetébe.
Sálgalléros Tommy Hilfiger zakó
A Tommy Hilfigertől nem megszokott zakót vásárolhatunk meg a Dress for Less kínálatában.

IdĂŠn sem lesz hiĂĄny Ăşj karĂłrĂĄkbĂłl, erről a bĂĄzeli ĂłrakiĂĄllĂ­tĂĄs gondoskodik. Folyamatosan frissĂźlő cikkĂźnkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
IdĂŠn ĂŠrkezett el 40. ĂŠvfordulĂłjĂĄhoz a Patek Philippe legnĂŠpszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletĂŠre kĂŠt kĂźlĂśnleges verziĂłt jelentettek be.
RenĂŠ Weber elemzĂŠsĂŠből kiderĂźl, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svĂĄjci luxusĂłrĂĄk toplistĂĄjĂĄt. A mĂĄsodik helyen az Omega ĂĄll.
Az idei Baselworld kiĂĄllĂ­tĂĄs is szĂĄmtalan ĂşjdonsĂĄgot tartogat a luxusĂłrĂĄk rajongĂłinak. Folyamatosan frissĂźlő cikkĂźnkben a legĂŠrdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velĂźnk!
JavĂĄban dĂşlt a salvadori polgĂĄrhĂĄborĂş, a tovĂĄbbra is forrongĂł KĂśzel-Keleten az izraeli lĂŠgierő meglepetĂŠs csapĂĄst mĂŠrt az iraki atomerőműre, megalakult a Music Television ĂŠs az első Indiana Jones-film is mozikba kerĂźlt.