Vratlan lps a svjci ragyrttl
Cskkenti rait a Tag Heuer
Munkatrsunktl    2015.03.20    2 hozzszls

A Tag Heuer a Baselworld kiállításon bejelentette, hogy tekintettel a svájci frank megnövekedett értékére, a márka nemcsak ellenáll a kísértésnek, hogy emelje az órái árát, hanem valójában sokkal inkább arra hajlik, hogy csökkentse azt. A Tag Heuer hivatalos közleménye:

„A Tag Heuer megragadja a lehetséget a közelmúltbéli svájci frank ersödésének következtében arra, hogy egyensúlyba hozza a nemzetközi árpolitikát. A márka tartózkodik attól, hogy emelje az árait az euróövezetben, Japánban, és Szingapúrban. Ezzel szemben egy átlagos 8%­-os árcsökkenésre számíthatnak Svájcban, Kínában, az Egyesült Államokban, a Karib-­térségben, Közép-Amerikában, és Dél­-Amerikában, valamint 7%­-os csökkenésre az Egyesült Királyságban, és 13%­-os árcsökkenésre Hongkongban. Ez az új árpolitika egy rendkívül megnyugtató, pozitív, konstruktív, és dinamikus üzletet képvisel az ügyfeleink és a partnereink számára.”

Jean-Claude Biver, a Tag
Heuer vezrigazgatja (Fot: FABRICE COFFRINI/AFP/Getty
Images)
Jean-Claude Biver, a Tag Heuer vezrigazgatja (Fot: FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images)

Jean-Claude Bivert, a Tag Heuer vezérigazgatóját Ariel Adams (Ablogtowatch) kérdezte a bejelentés után.

Egyesek úgy vélik, hogy az óraipar árai már nem fenntartható mérték növekedést mutattak az elmúlt években, de marketingszempontból nagyon nehéz lehet egy ilyen márka számára, hogy csökkentse az árait. Azt hiszem, merész, és bölcs lépést tett a Tag Heuer. Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban: Mi késztette önöket arra, hogy meghozzák ezt a nehéz döntést? És milyen reakciót remélnek a fogyasztók részérl?

Jean-­Claude Biver: A ma politikája az, hogy a Tag Heuer visszatérjen az alapokhoz, és az alapvet üzleti stratégiájához. Mindig is a piacvezetk között voltunk, és továbbra is kulcsfontosságúak leszünk ebben az árkategóriában, de a múltban rengeteg idt töltöttünk el a kreativitással, az innovációkkal, és a kollekciónk nagy részét az árkategória fels szegmensében készítettük. Most azonban úgy döntöttünk, hogy nem adjuk fel a fels árkategóriát, ugyanakkor több innovációt, több kreativitást, és több referenciát áldozunk az alapvet árkategóriára. Ezzel együtt visszatérünk az alapokhoz a stratégiánkat illeten, és úgy döntöttünk, hogy összehangoljuk a nemzetközi árstratégiánkat, amely egyes országokban az árak csökkentéséhez fog vezetni, míg más országokban a növekedéshez. Hiszünk abban, hogy egyre sürgetbb fontossága van ma egy egységes nemzetközi árnak. Nem volt nehéz meghozni a döntést, mert a márka részérl nagyon egységes, és dinamikus módon jutottunk erre az álláspontra.

A fogyasztóknak tetszeni fog az új kollekció, melyben nagyon érdekes újítások lesznek, és igencsak versenyképes áron juthatnak majd hozzá az egyes darabokhoz. Minden újítást, beleértve a saját fejlesztés Automatic Chronograph Tourbillont, a legújabb V4 Phantom­ot, vagy az új Carrera Heuer 01-­et, meglehetsen agresszívan pozicionáltuk, köszönheten az iparunk új irányba való átszervezésének, mely minden gyártási folyamatot magában foglal. Meggyzdésem, hogy megfelelünk majd a vásárlóink elvárásainak, akik mostantól verhetetlen áron élvezhetik a minségi kínálatot!

Tag Heuer Carrera 01
Tag Heuer Carrera 01

A Tag Heuer vezérigazgatójaként azt mutatta felénk, hogy a márka visszatér a hagyományos árképzés felé, amely segít megtalálni a luxusórák helyét az új versenykörnyezetben. Hogyan kapcsolódik a 2015­-ös árazás ehhez a politikához, és emellett az árak csökkentése egyben azt is jelenti, hogy már idén több elérhet árú karórát láthatunk?

Igen, ahogy már korábban is említettem, az új fejlesztés rendkívül érdekes, és fontos kollekciónak már kulcsfontosságú az árfekvése, valamint a belépési ára is. A belépési árak mindig nagyon légyeges és fontos jellemzi a termékeknek, mivel lehetvé teszik az ügyfeleknek, hogy belépjenek a márka világába. Éppen emiatt tettünk külön erfeszítéseket az árkategóriának megfelel belépési árak kialakítására.

A globális árkülönbségek és a nemzetközi értékesítés egyre nehezebbé tették a fogyasztók, és a kereskedk számára is a helyzetet, mivel különböz helyeken különböz árakon kínálják a termékeket. Milyen stratégiával – ha van ilyen­ áll el a Tag Heuer, hogy amellett, hogy csökkenti az árakat, megtartsa a piacok közötti egyenlséget, és következetesen képezze az árakat, és ne legyen káros az árcsökkentés?

Még csak most szervezzük át az árainkat világszerte, ami ahhoz vezet, hogy az országoktól függen árcsökkenést, vagy áremelést vezetünk be. Elhatároztuk, hogy megtartjuk ezeket az árakat a jövben is, még akkor is, ha ez azzal jár, hogy az egyes országokban csökkentenünk kell a haszonkulcsot. A mai egységes világban egyszeren szükség van egy egységes ár-stratégia létrehozására.

avatar
patrik
-
2015.03.20. 23:44
2
Ennek csak rlni lehet, gy is nagyon drgk az rk. Minimum 40%-ot kellene cskkentenik.
avatar
Benny
-
2015.03.20. 23:31
1
Ez a hapsi nem Hublotos? :/
Cpagallros Just Cavalli ing
Árkategóriájának egyik legjobb terméke ez a Just Cavalli ing, ami azúrkék színével és cápagallérjával szinte minden módon viselhet.

Idén sem lesz hiány új karórákból, errl a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissül cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzésébl kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissül cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
A nyolcvanas évek derekán több terror támadás is történt, de elindult a világsztárokat tömörít USA for Africa project is.