A legsikeresebb brandek tbbmillis kzssggel rendelkeznek
Divathzak a Facebookon
16 hozzszls
Munkatrsunktl    2012.01.01

Az internet térhódításának következtében az utóbbi években számos változáson mentek át a nagy divatcégek online felületei. Kibvített weboldallal jelentkeztek, majd nemzetközi lefedettség webáruházakat nyitottak, ahol napjainkban már több ruházati cikk elérhet, mint a márkaboltjaik polcain. A prémium brandek azonban rájöttek arra, hogy a mai felgyorsult világban a vásárlók megszerzésére és megtartására a leghatékonyabb módszer a közösségépítés lehet. Ennek eredményeképpen ma már minden jelentsebb divatház képviselteti magát a Facebookon. Megnéztük, hogy milyen eredménnyel.

Burberry - több mint tízmillió lájkoló


A világ legersebb porszívója sem tudna annyi lájkot beszippantani, mint amit a Burberry elért a Facebook oldalán. A brit luxusmárka tavaly év végén ünnepelte a tízmilliomodik lájkolót, aminek nyomán egy rövid, ámde igen látványos videóval jelentkezett a cég csapata. A Burberry FB oldalának nyitólapja rögtön a brand bejegyzéseit mutató üzenfallal indít, ahova naponta-kétnaponta kerülnek fel újabb posztok. Új kollekciók képei, sminkeléssel kapcsolatos videók és számos egyéb várja az odalátogatókat. A rendszeresen frissített tartalom segítségével a Burberry az egyik legdinamikusabban fejld FB csoport a divat kategóriában.

Roberto Cavalli – közel háromszázezer lájkoló

A Roberto Cavalli Facebook oldalának erssége és gyengesége is az, hogy szinte csak és kizárólag az éppen aktuális kollekciók termékeit mutatják be a bejegyzéseikben. Ennek nyomán rengeteg fotóval és videóval szembesül a látogató, de igazán közösségformáló posztok hiányában egyelre nem tudott kialakulni egy akkora közösség, mint amekkorát a brand érdemelne.

Tommy Hilfiger – több mint kétmillió lájkoló

A hazánkban is népszer Tommy Hilfiger FB oldalának nyitólapja rögtön egy divatfotóval nyit, ami a webáruházukra mutat. Az üzemeltetk nem kertelnek, amint meglátogatjuk ket, már mehetünk is vásárolni. Az üzenfalukat k is rendszeresen frissítik, minden új információt megtudhatunk a bejegyzéseket olvasva, egyedüli hátrány, hogy a közösségi élet elég visszafogott, általában a posztokra sem érkezik néhány kommentnél több. A számos egyéb moduljuk közül talán a leghasznosabb az éppen aktuális kollekciót bemutató oldal, ahol képekkel és videókkal is illusztrálják a legújabb ruhákat.

Louis Vuitton – több mint négymillió lájkoló


A patinás francia divatház FB oldala egy nyitóképpel indít, ami rögtön lájkolásra biztatja az odatéved látogatót, amiért hangulatos videóval “fizet”. Divatkampányok és az új kollekciók mellett megtalálható a Louis Vuitton Islandot képekkel és videókkal bemutató modul is. Az üzenfalra sem lehet panasz, hiszen a napi szinten frissített oldalon az új kollekciók és a szokásos marketing-propaganda mellett rendszeresen töltenek fel a szerkesztik olyan képeket és galériákat, amiken világsztárok jelennek meg LV ruhákban. Így például nemrég Sarah Jessica Parker UNICEF-es megjelenését is kiposztolták, amit több mint 4 700 lájk és több száz hozzászólás követett.

Hugo Boss – több mint nyolcszázezer lájkoló

A Hugo Boss jó úton halad, hogy idén átlépje a lélektani egymilliós közösséget. A folyamatosan frissül üzenfalon a legfrissebb hírekrl, új kollekcióbemutatókról és egyebekrl is értesülhetünk, továbbá azt is megtudhatjuk, mely sztárok mikor, milyen Boss terméket viseltek. A közösséget a Hugo Boss TV és a rendkívül méretes képgaléria is tovább bvíti.

Dior – több mint ötmillió lájkoló

Több mint 5.5 milliós bázisával a Dior az egyik legnépszerbb divatház a Facebookon. A nyitóoldalon rögtön egy remek divatfotó csábítja a látogatót, de az oldal többi modulja is rendben van. A különböz kollekciókat videók és képgalériák mutatják be az érdekldknek, az üzenfalon pedig rendszeresen jelennek meg friss információk a márka szerelmesei számára.

Zara – több mint tízmillió lájkoló


Több mint tízmilliós közösséggel rendelkezik a Zara, ami a Burberry után cikkünk második legnagyobb száma. A minden héten újabb nyitóoldallal jelentkez FB oldal hetente jelentet meg nknek és férfiaknak egyaránt néhány új terméket, amit megvásárlásra ajánl. A folyamatos pörgés az üzenfalon és a képgalérián is érzékelhet, a Zara marketinges stábja megállás nélkül pakolja fel az újonnan megjelen ruhákat, amivel állandóan készültségben tudja tartani a közösség jelents részét.

Dolce&Gabbana – több mint hárommillió lájkoló

A Dolce&Gabbana FB oldala mindig éppen egy aktualitással várja a látogatókat a nyitóoldalán. Most éppen a D&G márka bizonyára fiatalabb korosztályát hívják segítségül egy videó elkészítéséhez. Galériájuk hatalmas, mely háttérképeket, kampányfotókat, újonnan nyílt butikok képeit és számos egyebet tartalmaz. Az üzenfal a márkához hen sokrét, a bejegyzések hangvétele fiatalos, így a közösség folyamatos növekedése biztosított.

Tom Ford – több mint százezer lájkoló


“A divat királya” - hangzott el többször a tavalyi Tom Ford ni kollekció zártkör bemutatóján, ahol olyan személyek vettek részt, mint Anna Wintour vagy Beyoncé. Tom Ford karrierje kétségtelenül úgy ível felfelé, mint egy üstökös, de ettl függetlenül a FB oldala igencsak szerény tagsággal bír a többi divatházhoz képest. Ezért azonban véleményünk szerint a csoport üzemelteti is felelsek, hiszen egyetlen hasznos modullal sem rendelkezik az oldal, továbbá az üzenfal is rendkívül ritkán frissül (utolsó bejegyzés 2011. november 18.). Egyetlen pozitívum, hogy Tom Ford maga írja a bejegyzéseket, legalábbis egy részét.

Armani – közel kétmillió lájkoló

Csalóka az Armani lájkolóinak a száma, hiszen a management stratégiai okok miatt úgy döntött, hogy az Armani különböz márkái különálló FB oldalakkal rendelkezzenek. Ezek közül az Armani Exchange a kiemelend a maga 600 ezres számával. Az Armani oldala naponta frissül, leginkább a brand aktualitásaival kapcsolatos posztok jelennek meg rajta, ami gyakran túlmutat a divaton (pl. Armani szállodák és egyéb termékek), de a szerkesztk ügyelnek a bulvárra is, így mindig felkerül egy-egy sztár is, aki éppen valamelyik Armani márkát viselte egy rendezvényen.

H&M – több mint nyolcmillió lájkoló 


8.8 milliós táborával cikkünk harmadik leglátogatottabb versenyzje lett a svéd vállalat. Óriási képgalériával, egyre bvül Youtube csatornával és naponta posztolt újdonságokkal rendelkezik az oldal. Moduljaik között még egy ajándékutalvány vásárlására biztató felület is megtalálható, ami a hivatalos oldalukra vezet, ahol könnyedén megtalálhatjuk a hozzánk legközelebb es H&M üzletet.

United colors of Benetton – több mint egymillió lájkoló

A Benetton Fb oldalát is népes tömeg lájkolta már, ami nem is meglep egy olyan márka esetében, ami masszívan részt vesz a közösségépítés minden létez területén. A Facebook mellett Twitteren és Youtube-on is aktív a cég marketingcsapata, aminek segítségével az elmúlt években egy stabil bázist tudtak kialakítani márkájuk számára. A FB oldaluk számos divatfotót és termékismertett közöl az üzenfalon, de rendszeresen irányítják át olvasóikat a saját blogjukra is, ahol további érdekességek olvashatók a márkáról.

Gucci – több mint ötmillió lájkoló

Hatalmas és igen aktív közösséggel bír a Gucci is. A világ egyik legismertebb luxusmárkája a Facebookon sem hagyja cserben a rajongóit, üzenfalán naponta jelentkeznek az újabbnál-újabb bejegyzések. Természetesen leginkább a ni táskák és cipk váltják ki a legnagyobb érdekldést, de a férfiaknak is rendszeresen kedveskednek néhány csábító divatfotóval. A posztok többsége szöveg nélkül kerül fel, de ez úgy látszik nem zavarja a népes tömeget, akik rendszerint 4-5 ezer lájkkal szórják meg a bejegyzéseket.

Kapcsold cikkek
Indián lányok, telepes fiúk, már csak a vállon lógó hatalmas puskák és a füstjelek hiányoznak a Roberto Cavalli új kollekciójából.
November 17-tl világszerte 300 H&M polcain olyan ruhadarabok fognak szembeköszönni, melyeket Donatella Versace tervezett az üzletlánc számára.
A Skyfall nevet visel James Bond filmmel kapcsolatban már azt is tudjuk, ki öltözteti kedvenc titkosügynökünket: Tom Ford.
Szeptember 8-án nyitja meg kapuit Szingapúr legszebb környékén, a Marina Bay Sands partjainál, legújabb villáját a Louis Vuitton.
Idén nyáron is a tle megszokott színjátékkal kedveskedik a Roberto Cavalli a márka kedvelinek.
Sokszor megállapítják, hogy egy és ugyan azon szülktl származó gyerkcök olykor teljes mértékben különböznek egymástól. Domenico Dolce és Stefano Gabbana pedig alátámasztja az állítást.
Ellentmondsos, de kiemelked, improvizatv s mgis, megfontolt brandpt zletember. Tanult mvszettrtnetet, szerepelt reklmfilmekben, s mieltt befejezte volna a belsptsz iskolt, rjtt, hogy a divat az lete. A Guccinl tlttt vek hoztak neki szakmai sikert. 
A House of Gucci (Gucci) a legismertebb s legelismertebb divatcgek egyike a vilgon. Neve egyet jelent az egyedi tervezs, az ignyes kivitelezs s a kivteles minsg fogalmval. Napjainkban is a legkeresettebb luxusmrkk kz tartozik.
1835-ben az ifj Louis Vuitton 14 vesen elhagyta a Svjc kzelben tallhat kis szlfalujt, Anchay-t, hogy szerencst prbljon a nagy prizsi forgatagban. gy kezddtt a Louis Vuitton brand trtnete.
A Roberto Cavalli csillog, sziporkz ragyogsa vrja a vsrlkat kt szinten, 260 ngyzetmteren. Az als szinten tallhat a ni kollekci, melyet csods Swarovski kristlyokbl kszlt fggny oszt kt rszre, mindezt egy hatalmas, ragyog Roberto Cavalli log koronzza meg. 
A HUGO BOSS nv a magasabb ignyeket kielgt, luxuskategrij divatot jelenti szerte a vilgon. Termkein keresztl egy sajtos letstlus, a siker s a kivlsg kerl kifejezsre.
avatar
Ganges
-
2013.01.30. 11:37
16
petra19: Frisstik elg gyakran, mindig ott van hogy pp melyik sztr hol viselte a ruhjukat :D De azrt a nagyobb divathzak FB oldala jval sszetettebb. A H&M- klnsen!
avatar
Szeki
-
2012.01.20. 21:40
15
Petra19: lehet hogy TOm Ford lusta hozz :D
avatar
petra19
-
2012.01.11. 08:51
14
nem rtem mrt nem frisstik a Tom Ford oldalt???
avatar
Roxygirl
-
2012.01.03. 21:18
13
nekem azok tetszenek ahol szemlyesebb hangvtelek az zik, pl: LV , Burberry :)
avatar
italianfashion
-
2012.01.02. 16:04
12
Dolce&Gabbana, Gucci s Armani! Hajr olaszok!
avatar
tofi
-
2012.01.02. 07:47
11
ezeket n is szeretem nzegetni, mert a fb ilyenre pont j.. nem kell felmenjek az sszes divatmrka oldalra hanem ott van minden :)
avatar
Sarah22
-
2012.01.02. 00:52
10
Tom Ford azrt lehet ilyen kevs (amellett ami a cikkben is meg lett emltve) hogy mg elg friss mrka.
avatar
one_girl
-
2012.01.01. 22:27
9
RC csak 281000??? :(
avatar
sweetie
-
2012.01.01. 21:23
8
lehet hogy az oldalnak jt tenne de n nem rlnk neki, mr gy is tl sok oldal van facebookon amit lehetetlen figyelni s nem azrt megy fel az ember hogy percenknt kapja az j ziket, hanem hogy az ismerseivel beszlgessen :)
avatar
Jonny
-
2012.01.01. 20:45
7
a Zar nagyon j most nztem :D
avatar
horvath_tamas
-
2012.01.01. 20:42
6
Attilaa: H-nak errl elg hatrozott vemnye van s amikor levezette neknk, megrtettk hogy FB oldal a TM-nek nem elnyt jelentene, hanem htrnyt. Egyelre biztos nem lesz!
avatar
Attilaa
-
2012.01.01. 20:38
5
Trendmagazin - Facebook oldala sincs...

Viccet flre tve a helyetekben mr rg terjeszkedtem volna a FBra is,nem nagy tudomny/munka egy oldalt csinlni..:)
avatar
sweetie
-
2012.01.01. 20:20
4
\"A vilg legersebb porszvja sem tudna annyi ljkot beszippantani, mint amit a Burberry elrt a Facebook oldaln. \"

ez j :) nem semmi 10 milli like... s hogy pont a Burberry rte el :O
avatar
alawa
-
2012.01.01. 18:57
3
remek cikk :)) tom fordot kvetni fogom, ha r! :)
avatar
katca
-
2012.01.01. 17:26
2
Tbb milli tagot elrni nem kis dolog! :) Most megnztem nhnyat s csak a galrik miatt rdemes lesz visszajrnom ;)
avatar
lovelyrekus
-
2012.01.01. 08:22
1
Ez egy rdekes cikk, kszi! :)
Fekete D&G sneaker
A Dolce&Gabbanával ellentétben a D&G 2012-es új kollekciójában túl sok használható utcai/hétköznapi cipt nem találunk, kivétel ezt itt.

Idén sem lesz hiány új karórákból, errl a bázeli órakiállítás gondoskodik. Folyamatosan frissül cikkünkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
Idén érkezett el 40. évfordulójához a Patek Philippe legnépszerbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletére két különleges verziót jelentettek be.
René Weber elemzésébl kiderül, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusórák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállítás is számtalan újdonságot tartogat a luxusórák rajongóinak. Folyamatosan frissül cikkünkben a legérdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velünk!
Március 21-én került megrendezésre a Trafóban az Áthallások címet visel konferencia és beszélgetés, melynek legfbb célja az volt, hogy bemutassa a Kádár-rendszer utolsó évtizedének kultúráját vagy ellenkultúráját.