A pénzes férfiak pedig egyre többet költenek Jimmy Choo és Louis Vuitton lábbelikre
Egyre több nő vásárol magának Ferrarit
5 hozzászólás
Munkatársunktól    2012.03.12

Az utĂłbbi ĂŠvekben jelentősen megvĂĄltoztak a tehetős nők ĂŠs a fĂŠrfiak vĂĄsĂĄrlĂĄsi szokĂĄsai – derĂźl ki a Bain & Company pĂŠnzĂźgyi tanĂĄcsadĂł vĂĄllalat legĂşjabb felmĂŠrĂŠsĂŠből.

MĂ­g a kilencvenes, vagy akĂĄr a kĂŠtezres ĂŠvek elejĂŠn nagyon jĂłl leoszthatĂłk voltak a luxuskategĂłriĂĄs termĂŠkek nőkhĂśz ĂŠs fĂŠrfiakhoz viszonyĂ­tott arĂĄnya, addig az utĂłbbi nĂŠhĂĄny ĂŠvben Ăşj tendenciĂĄkat lehet megfigyelni, amik egyre pontosabban kimutatjĂĄk, hogy az eddigi ĂŠrdeklődĂŠsi ĂŠs vĂĄsĂĄrlĂĄsi szokĂĄsok napjainkban mĂĄr-mĂĄr felcserĂŠlődni lĂĄtszanak.

Csinos modellekkel
reklámozzák a Ferrari autókat, de egyre több a női
vásárlójuk is
Csinos modellekkel reklámozzák a Ferrari autókat, de egyre több a női vásárlójuk is

A luxusautĂłk piacĂĄn is ĂŠrzekelhető egy tendenciavĂĄltĂĄs, ami a Ferrari eladĂĄsi adataibĂłl is jĂłl kivehető. Az ĂŠszak-amerikai ĂŠrtĂŠkesĂ­tĂŠseknek ĂŠvekkel ezelőtt csupĂĄn 1 szĂĄzalĂŠka volt női vĂĄsĂĄrlĂł, mĂ­g a legfrissebb adatok szerint ez ma mĂĄr elĂŠri a 10 szĂĄzalĂŠkot. KĂ­nĂĄban mĂŠg gyorsabban vĂĄltozik a trend: ott a Ferrarik mintegy harminc szĂĄzalĂŠkĂĄt nő vĂĄsĂĄrolja meg.

Ahogy a nők elkezdtek ĂŠrdeklődni az autĂłk ĂŠs technikai kĂźtyĂźk irĂĄnt, Ăşgy a fĂŠrfiak egyre tĂśbb időt tĂśltenek a megfelelő ruhatĂĄruk kialakĂ­tĂĄsĂĄval. Ezen belĂźl is a cipőknĂŠl figyelhető meg jelentős nĂśvekedĂŠs, amit a nagy divathĂĄzak időben ĂŠrzĂŠkeltek is, ezĂŠrt kezdett el pĂŠldĂĄul fĂŠrfiaknak szĂĄnt cipőket gyĂĄrtani a Jimmy Choo vagy a Christian Louboutin.

Egy elegáns Louis Vuitton
cipő a stílusos férfiak számára - 570€
Egy elegáns Louis Vuitton cipő a stílusos férfiak számára - 570€

Mivel nagyon sok dizĂĄjner mĂĄrka nyĂşjt prĂŠmium minősĂŠgű, elegĂĄns lĂĄbbeliket a kĂślteni kĂŠpes fĂŠrfiak szĂĄmĂĄra, ezĂŠrt a Louis Vuitton a gyĂĄrtĂĄsnĂĄl ĂŠs a reklĂĄmkampĂĄnyaiban is rendre felĂźlsĂşlyozza a fĂŠrficipők nĂŠpszerűsĂ­tĂŠsĂŠt. A LV dizĂĄjnerei mindemellett nagy gondossĂĄggal minden egyes kollekciĂłjukban tĂśbbfĂŠle cipővel kedveskednek az Ăşriemberek szĂĄmĂĄra, mĂŠghozzĂĄ olyan modellekkel, amik kialakĂ­tĂĄsukkal ĂŠs egyedi dekorĂĄciĂłjukkal kitűnnek a tĂśbbi luxusmĂĄrka kĂśzĂźl.

avatar
suvitomi
-
2012.03.14. 16:00
5
De amúgy ez tényleg így van, nekem is több lány \"barátom\" érdeklődik telefonok meg laptopok iránt, csak néztem :D
avatar
alawa
-
2012.03.13. 20:21
4
nem meglepő.. ha a nő aki teli van pénzzel már vett magának 100 féle cipőt meg ruhát akkor is el kell vmire költse a pénzét szal vesz telefont v kocsit stb :PP
avatar
zZz
-
2012.03.13. 14:14
3
nahat! felfordult a vilag.
avatar
Beyoncefs
-
2012.03.13. 01:23
2
Ha pasi lennék csak olyan cipőben járnék <3
avatar
Karessz
-
2012.03.12. 20:52
1
Érdekes folyamatok az biztos! :D
Tommy Hilfiger Cricket pulóver
A nagy V-nyak és a krikettpulcsik sajátos varrásmintája mellett a piros színű, meglehetősen vastag csíkok tesznek még látványosabbá a Hilfiger pulóverét.

IdĂŠn sem lesz hiĂĄny Ăşj karĂłrĂĄkbĂłl, erről a bĂĄzeli ĂłrakiĂĄllĂ­tĂĄs gondoskodik. Folyamatosan frissĂźlő cikkĂźnkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
IdĂŠn ĂŠrkezett el 40. ĂŠvfordulĂłjĂĄhoz a Patek Philippe legnĂŠpszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletĂŠre kĂŠt kĂźlĂśnleges verziĂłt jelentettek be.
RenĂŠ Weber elemzĂŠsĂŠből kiderĂźl, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svĂĄjci luxusĂłrĂĄk toplistĂĄjĂĄt. A mĂĄsodik helyen az Omega ĂĄll.
Az idei Baselworld kiĂĄllĂ­tĂĄs is szĂĄmtalan ĂşjdonsĂĄgot tartogat a luxusĂłrĂĄk rajongĂłinak. Folyamatosan frissĂźlő cikkĂźnkben a legĂŠrdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velĂźnk!
MĂĄrcius 21-ĂŠn kerĂźlt megrendezĂŠsre a TrafĂłban az ÁthallĂĄsok cĂ­met viselő konferencia ĂŠs beszĂŠlgetĂŠs, melynek legfőbb cĂŠlja az volt, hogy bemutassa a KĂĄdĂĄr-rendszer utolsĂł ĂŠvtizedĂŠnek kultĂşrĂĄjĂĄt vagy ellenkultĂşrĂĄjĂĄt.