A fogyasztók 75 százaléka néz hetente többször ilyen tartalmat
Nagyon népszerű az online tévézés
0 hozzászólás
MTI/TM    2014.09.15

Egyre többen nĂ©znek tĂ©vĂ©t online, valĂłs idejű adatátvitellel, amivel párhuzamosan világszerte visszaszorulĂłban van a hagyományos tĂ©vĂ©s műsorok nĂ©zettsĂ©ge - derĂĽl ki az Ericsson ConsumerLab legĂşjabb tv- Ă©s mĂ©dia jelentĂ©sĂ©ből.


Az Ă©vente kiadott, 23 országban, több mint 23 ezer emberrel kĂ©szĂ­tett interjĂşkon alapulĂł kutatás megállapĂ­totta: a valĂłs idejű, Ăşgynevezett streaming videoátvitel már majdnem egy szinten áll a hagyományos tĂ©vĂ©nĂ©zĂ©ssel. A fogyasztĂłk 75 százalĂ©ka nĂ©z hetente többször ilyen tartalmat, mĂ­g 77 százalĂ©kuk műsorrend szerinti adást. A kutatás szerint a fogyasztĂłk mintegy ötöde hajlandĂł fizetni azĂ©rt, hogy bármilyen eszközön, okostelefonon, táblagĂ©pen is elĂ©rhesse kedvenc tartalmait. Ez kĂ©t Ă©v alatt 25 százalĂ©kos növekedĂ©s. Egyre többen tekintik a hagyományos műsorsugárzást Ă©s a fizetős tĂ©vĂ©csatornákat "tartalomraktáraknak", amelyekből a fogyasztĂłk digitális videorögzĂ­tőjĂĽk segĂ­tsĂ©gĂ©vel kĂ©sőbbi megtekintĂ©sre tárolják a műsorokat.

A digitális videorögzĂ­tĂ©s (DVR) funkciĂłk elősegĂ­tik a "maratonszerű" sorozatnĂ©zĂ©st, amely a tĂ©vĂ©sorozatok Ă©s többrĂ©szes mozifilmek egy csomagban valĂł kiadásával kezdődött, Ă©s Ă©les kontrasztban van a hagyományos televĂ­ziĂłzási Ă©lmĂ©nnyel, amikor egy kedvenc műsor minden Ăşj epizĂłdjára egy hetet kellett várni. A megkĂ©rdezettek 48 százalĂ©ka szeretnĂ©, ha egy-egy nĂ©pszerű sorozat összes rĂ©szĂ©t egyszerre adnák ki, hogy ők dönthessĂ©k el, mikor nĂ©zik meg az epizĂłdokat - Ă­rja az Ericsson. A kutatás arra is rávilágĂ­tott, hogy sokan nem hajlandĂłak minősĂ©gi kompromisszumokra: a válaszadĂłk 43 százalĂ©ka mondta, hogy fontos neki a rendkĂ­vĂĽl nagy felbontás (UHD).

Niklas Heyman Rönnblom, az Ericsson ConsumerLab vezető tanácsadĂłja a közlemĂ©nyben kiemelte: a mĂ©diavállalatoknak Ăşjra kell gondolniuk a tartalom lĂ©trehozásának Ă©s megjelentetĂ©sĂ©nek mĂłdját, a televĂ­ziĂłs szolgáltatĂłk számára pedig az a legfontosabb, hogy a lehető legjobb minősĂ©gű tartalmat legyenek kĂ©pesek biztosĂ­tani a nĂ©zőknek, fĂĽggetlenĂĽl attĂłl, milyen eszközön nĂ©zik a műsort.

Csíkos Tommy Hilfiger ing
Ha beszereztünk egy kényelmes mokaszint és fehér nadrágunk is van, akkor már csak a megfelelő ingekről kell gondoskodnunk.

IdĂ©n sem lesz hiány Ăşj karĂłrákbĂłl, erről a bázeli ĂłrakiállĂ­tás gondoskodik. Folyamatosan frissĂĽlő cikkĂĽnkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
IdĂ©n Ă©rkezett el 40. Ă©vfordulĂłjához a Patek Philippe legnĂ©pszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletĂ©re kĂ©t kĂĽlönleges verziĂłt jelentettek be.
RenĂ© Weber elemzĂ©sĂ©ből kiderĂĽl, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusĂłrák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállĂ­tás is számtalan Ăşjdonságot tartogat a luxusĂłrák rajongĂłinak. Folyamatosan frissĂĽlő cikkĂĽnkben a legĂ©rdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velĂĽnk!
Amikor mindenki kĂ©t számmal nagyobb felső ruhát, de szűk nadrágot hordott, amikor a fĂ©rfiak nagy rĂ©szĂ©nek is nőies frizurája volt, amikor egy mobiltelefon akkora volt, mint ma egy laptop, na akkor dĂşlt a huszadik század legnagyobb kulturális forradalma.