Trendmagazin

Reklám az ellopott Hublot kapcsán

Bernie Ecclestone az Hublot legújabb kampányarca

2010.12.07 | Munkatársunktól

Bernie Ecclestone és az Hublot egy új reklámkampányt indítanak, mely megjelenik az International Herald Tribune-ben és a Financial Timesban is. A hirdetés apropóját Ecclestone kirablása adta.

A Forma1-et irányító Bernie Ecclestonet és barátnőjét november 25-én támadták meg Londoni luxuslakásuk előtt. A dulakodásban Ecclestone könnyebben megsérült, tőle és barátnőjétől összesen 200 ezer font értékben tulajdonítottak el tárgyakat, köztük egy Hublot órát is.

A támadás utáni napokban a F1 vezér egy képet küldött magáról az óragyártó vezetőjének, Jean-Claude Bivernek, aki meglátta az esetben a marketing lehetőséget, és ezért egy új reklámkampányt indítanak el. A plakáton Ecclestone látható a támadás utáni sérüléseivel, majd pedig alatta a F1 King Power órát láthatjuk az alábbi szlogennel: "Nézzék, az emberek mit meg nem tesznek egy Hublot-ért".

Amikor felvetődött, hogy ezért a hirdetésért Ecclestone vajon mennyi pénzt kapott, Mike Croft, az Hublot egyik vezetője a következőket nyilatkozta: " A hirdetés az ő ötlete volt. Ellenszegülést mutatni a támadókkal szemben mindennél többet ér, és semmi köze a pénzhez."

A 80 éves üzletember már jobban van, ám továbbra sem hajlandó testőrt alkalmazni maga mellé, mert véleménye szerint ő nem célpont.

Íme a reklám - Marketingből jeles