A belga színész mutatványával könnyen megérthetjük a fejlesztések jelentőségét
Van Damme a Volvo új reklámarca
5 hozzászólás
Oroszvári Péter    2013.11.14

A belga szĂĽletĂ©sű szĂ­nĂ©sz Ă©s harcművĂ©sz nemrĂ©g mĂşlt el 53 Ă©ves, de mĂ©g mindig fiatalkorára jellemző nyĂşlánksággal Ă©s vakmerősĂ©ggel bĂ­r - mindezt kĂ©t Volvo teherautĂł segĂ­tsĂ©gĂ©vel mutatja be.


A videĂł az Ăşj Volvo FM haszonjárművek kĂ©t fő Ăşjdonságát mutatja be: a továbbfejlesztett menetstabilitást, illetve a dinamikus kormányzást, ami a szervĂłnál is jobban, 85%-kal csökkenti a szĂĽksĂ©ges erőkifejtĂ©st. Van Damme viszont a rĂ©gi: továbbra is ugyanĂşgy spárgázik, mint fĂ©nykorában - csak most egy kicsit izgalmasabb környezetben. Nem akarjuk a poĂ©nt lelőni, nagyon eszement videĂł (magyar felirat is elĂ©rhető), nőnemű olvasĂłink is nĂ©zzĂ©k meg bátran, nincs benne unalmas technikai hablaty.

avatar
tSas
-
2013.11.23. 17:21
5
Uhhhh :D Kíváncsi lennék h hogy forgatták ezt le
avatar
Dandy
-
2013.11.19. 22:57
4
Pont a Volvo csinált ilyen videót, meglepődtem!
avatar
donvito
-
2013.11.16. 22:29
3
Ááá ez a video kész :DD
avatar
DrFly
-
2013.11.16. 00:41
2
not bad!
avatar
gery
-
2013.11.15. 19:40
1
Rohadt jó lett :D
Paul Smith 'Las Vegas' válltáska
A tavalyi nagy sikert aratott "Mini" kollekció után idén is egy újabb limitált szériával rukkolt elő a Paul Smith, ezúttal Las Vegasra épült fel egy kollekció.

IdĂ©n sem lesz hiány Ăşj karĂłrákbĂłl, erről a bázeli ĂłrakiállĂ­tás gondoskodik. Folyamatosan frissĂĽlő cikkĂĽnkben bemutatjuk a legfontosabb modelleket.
IdĂ©n Ă©rkezett el 40. Ă©vfordulĂłjához a Patek Philippe legnĂ©pszerűbb modellje, a Nautilus, ennek tiszteletĂ©re kĂ©t kĂĽlönleges verziĂłt jelentettek be.
RenĂ© Weber elemzĂ©sĂ©ből kiderĂĽl, hogy a Rolex toronymagasan vezeti a svájci luxusĂłrák toplistáját. A második helyen az Omega áll.
Az idei Baselworld kiállĂ­tás is számtalan Ăşjdonságot tartogat a luxusĂłrák rajongĂłinak. Folyamatosan frissĂĽlő cikkĂĽnkben a legĂ©rdekesebb modelleket mutatjuk be, tartsatok velĂĽnk!
Miután a hatvanas-hetvenes Ă©vekben ugrásszerűen nőtt a TV-kĂ©szĂĽlĂ©kek száma a háztartásokban világszerte, egyre nagyobb hatást gyakoroltak az emberek Ă©letĂ©re a kĂĽlönböző Tv-sorozatok.